Praca w sprzedaży

Większość osób, które do nas dołączają, rozpoczyna karierę w Hilti w dziale sprzedaży. To najlepszy wstęp do pracy w naszej firmie – w końcu rozwój lojalności klientów i pielęgnowanie silnych relacji z nimi to podstawa naszych sukcesów.

Praca w sprzedaży to pasjonujące zajęcie dla aktywnych osób, polegające na udostępnianiu naszych innowacyjnych rozwiązań klientom z branży budowlanej. Zapewniamy Ci różnorodność zadań od lokalnych przedsięwzięć po spektakularne inwestycje takie jak obiekty handlowe, ekologiczne, naukowe i sportowe.

Praca w sprzedaży to szansa na zawodowy rozwój i osiągnięcie znakomitych wyników. Większość pracowników decyduje się pozostać w strukturach sprzedaży ze względu na zadowolenie i satysfakcję, jakie czerpią z pracy, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby z czasem wyznaczyć sobie nowe cele, związane z odkrywaniem kolejnych obszarów naszej działalności.

Sprzedaż, która Cię zaskoczy

Działamy w oparciu o model sprzedaży bezpośredniej.

Twoja rola w tym modelu polega na nawiązywaniu nowych kontaktów z zainteresowanymi klientami oraz rozwijaniu relacji z aktualnymi. Dla większości z nich nasze produkty będą rozpoznawalne, godne zaufania i pożądane. Zademonstrujesz najbardziej rewolucyjne rozwiązania w branży, sprzedając jednocześnie nasze innowacyjne oprogramowanie wraz z usługami i serwisem, stanowiącymi część oferty Hilti.

Niektórzy z naszych najlepszych pracowników działu sprzedaży nigdy wcześniej nie pracowali w tym obszarze. Nigdy nawet nie myśleli o branży budowlanej. Jednak dzięki swojej energii, odwadze, błyskotliwości oraz chęci współzawodnictwa osiągnęli w swej roli prawdziwe mistrzostwo. Nasz zespół składa się z idealnie dobranych ludzi, a sukcesy zawdzięczamy pracy zespołowej i zdolnościom, wcześniejsze doświadczenia mają drugorzędne znaczenie.

„Jak mam sprzedawać urządzenia budowlane? W życiu nie wywierciłem ani jednego otworu! Myślałem tak, rozpoczynając pracę w Hilti. Ale tutaj w ogóle nie o to chodzi. Ważne, by wykorzystywać swoje mocne strony i osiągać ponadprzeciętne wyniki”.

James, przedstawiciel w dziale obsługi klienta (sprzedaż)

Szkolimy, mobilizujemy, nagradzamy

Praca w Hilti łączy wszystkie zalety stanowiska w wielkiej firmie ze swobodą właściciela małego biznesu. Na samym początku dajemy Ci wielki zakres odpowiedzialności, pozwalamy przejąć inicjatywę i samodzielnie podejmować skalkulowane ryzyko.

W trakcie procesu rekrutacji zabierzemy Cię na „jazdę w terenie”, by pokazać jeden dzień pracy naszych zespołów sprzedażowych. Zyskasz dzięki temu wyobrażenie o atmosferze w naszej firmie i zaangażowaniu pracowników w obsługę klientów Hilti.

Szczycimy się wysokimi standardami, także tymi dotyczącymi szkoleń. Zapewnimy Ci wszelką wiedzę oraz sprzęt, których możesz potrzebować, by odnieść sukces w swojej nowej roli.

Oczywiście najwięcej nauczysz się w trakcie codziennej pracy. Zanim to jednak nastąpi, zapoznamy cię z naszą kulturą organizacyjną oraz długofalową strategią działania. Następnie poznasz klientów i produkty naszej firmy, o których wkrótce będziesz wiedzieć wszystko.

Nagrodą za Twoją ciężką pracę będą atrakcyjne premie motywacyjne, a także najwyższej klasy szkolenia, indywidualne sesje coachingu oraz osobisty nadzór nad przebiegiem Twojej kariery.

W Hilti droga do kierowniczych stanowisk jest bardzo prosta – wystarczą zaangażowanie, znakomite, regularnie uzyskiwane wyniki, wzorowa praca zespołowa. Wielu pracowników struktur sprzedaży awansuje na swoje pierwsze kierownicze stanowiska już w wieku 26–29 lat, a 80% managerskich ról pełnią kandydaci wewnętrzni.

Nasz system oceny pracowników jest dużo bardziej wszechstronny niż w jakiejkolwiek innej firmie. Każdej osobie przyglądamy się w ramach całorocznego procesu rozwoju ścieżki kariery. To znaczy, że zestawiamy umiejętności z możliwościami – oferując pracownikowi plan rozwoju na aktualnym stanowisku lub zachęcając go do pracy w innej roli bądź w innym oddziale firmy.

Różne stanowiska, jednakowa troska o klienta

Jako członek działu sprzedaży będziesz przede wszystkim częścią zespołu. Nasz model sprzedażowy opiera się na pracy zespołowej, jednej z tych rzeczy, która czyni tę pracę interesującą i satysfakcjonującą.

Z naszymi klientami kontaktujemy się za pośrednictwem kilku kanałów sprzedaży. Niezależnie od roli jaką obejmiesz, pasja w budowaniu relacji z klientem, jest tym co nas łączy.

Oto szczegółowe informacje dotyczące stanowisk w poszczególnych kanałach sprzedaży.

Terytorialny Przedstawiciel Sprzedaży

• Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie budować i rozwijać długofalowe relacje z profesjonalistami z branży budowlanej, którzy poszukują najwyższej jakości produktów u znanego i zaufanego partnera.

• Będziesz mieć grono własnych klientów, obejmujące specjalistów różnych branż pracujących na placach budowy na całym świecie.

• Będziesz mieć dużą autonomię, pracować z klientami w terenie i zarządzać własnym kalendarzem.

• Oddamy Ci do dyspozycji samochód i najnowocześniejsze narzędzia niezbędne w Twojej pracy. Wierzymy, że sam najlepiej wiesz, co robić, żeby osiągnąć ponadprzeciętne wyniki.

• Przydzielimy Ci określoną branżę, np. elektryczną lub budowlaną, a Ty wkrótce staniesz się specjalistą w tym obszarze.

• Otrzymasz szerokie możliwości rozwoju kariery, zwłaszcza że Twoja rola będzie ewoluować wraz z wprowadzaniem na rynek kolejnych produktów i usług. Każdego roku w naszej ofercie pojawia się 60 nowych elektronarzędzi i usług. To kolejne wyzwanie – będziesz musiał nieustannie aktualizować wiedzę o naszej ofercie.

• Silne zaangażowanie, dobre wyniki i dążenie do sukcesu ułatwią Ci dalszy rozwój i nadadzą tempa karierze.

• To stanowisko ma wiele wspólnego z prowadzeniem własnej firmy, dlatego przyda Ci się żyłka przedsiębiorcy, a Twoja proaktywna postawa z całą pewnością zaowocuje sukcesem.

Zobacz oferty pracy na stanowisku Rzeczoznawca Techniczny

Pracownik Hilti Store

• W tej roli poprowadzisz sklep Hilti Store, obsługujący lokalnych klientów oraz profesjonalistów zainteresowanych szybkim zakupem produktu. To będą duże lub małe transakcje, w zależności od potrzeb klienta – może nim być pojedynczy fachowiec albo firma prowadząca wielką budowę.

• Będziesz ponosić pełną odpowiedzialność za prowadzenie swojego sklepu Hilti Store, co oznacza swobodę w podejmowaniu decyzji. Możesz na przykład zorganizować pokazy produktów albo wybrać zupełnie inny sposób na zainteresowanie lokalnych klientów.

• Zdobędziesz szeroką wiedzę o produktach Hilti, co otworzy przed Tobą nowe zawodowe możliwości na przyszłość. Jeśli będziesz potrzebować podpowiedzi na temat któregoś z produktów specjalistycznych, zawsze możesz liczyć na członków swojego zespołu.

• To stanowisko ma wiele wspólnego z prowadzeniem własnej firmy - Twoja proaktywna postawa z całą pewnością zaowocuje sukcesem, dlatego przyda Ci się żyłka przedsiębiorcy.

Zobacz oferty pracy w sklepach Hilti Store

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Telecentrum

• Dołączysz do zespołu opiekującego się naszymi klientami. Zadbasz o nawiązanie między wami partnerskich relacji, które będą wspomagały biznes klientów.

• Do Twoich zadań może należeć obsługa rozmów przychodzących i zgłoszeń od klientów, którzy potrzebują technicznej porady na temat konkretnego produktu lub problemów na placu budowy. Przygotujemy Cię do tej roli poprzez gruntowne szkolenia, dzięki którym poradzisz sobie z każdym problemem, udzielisz fachowej porady, a żaden z obszarów naszej działalności nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

• Będziesz również kontaktować się telefonicznie z klientami, którzy mogliby być szczególnie zainteresowani naszymi nowymi produktami lub promocjami. Do tej roli również zostaniesz przygotowany poprzez regularne szkolenia. Będziesz mieć również okazję spotkać się z klientami podczas wizyt na placach budów.

• Najważniejsze w tej pracy jest budowanie opartych na zaufaniu relacji, a także oferowanie klientom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb – w oparciu o dogłębną znajomość naszych produktów.

Zobacz oferty pracy w Dziale Obsługi Klienta