nasze PRIORYTETY

Kierując się fundamentem naszej strategii ustaliśmy 3 priorytety:

1. BEZPIECZEŃSTWO  PRACOWNIKÓW

  • stworzyliśmy bezpieczne warunki do pracy na budowach, w serwisie, HS i w biurze
  • jasno zdefiniowaliśmy procedury bezpieczeństwa w ramach COVID
  • utrzymaliśmy wszystkie miejsca pracy i bezpieczeństwo finansowe każdego z nas

2. ZABEZPIECZENIE BIZNESU HILTI 

  • utrzymaliśmy aktualną strukturę zatrudnienia
  • kontynuujemy konieczne inwestycje takie jak: wymiana floty samochodów czy smartfonów, wdrożenie nowego systemu CRM

3. WSPARCIE KLIENTÓW  

  •  kierując się troską o bezpieczeństwo naszych Pracowników, naszych Partnerów Biznesowych oraz ich bliskich dostosowaliśmy wszystkie procedury do obecnej sytuacji wywołanej przez koronawirus
  •   wprowadziliśmy szereg udogodnień dla Klientów

 

Rekrutacja

Zastanawiasz się czy teraz jest dobry czas by zmienić pracę i aplikować do Hilti? Absolutnie tak!
W Hilti szukamy osób, z którymi zwiążemy się na lata, nawet podczas trudnych czasów pandemii.

Nasze procedury spotkań z rekrutacyjnych zostały zmodyfikowane z dbałością o bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i kandydatów,

Sprawdź kogo aktualnie szukamy  i aplikuj.
Nie możemy się doczekać aby Cię poznać!

 
 

Jak pracujemy w okresie pandemii?

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników, naszych Partnerów Biznesowych oraz ich bliskich jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego dostosowaliśmy wszelkie procedury do obecnej sytuacji wywołanej pandemią. 

Cały zespół Hilti pozostaje do dyspozycji Naszych Klientów zdalnie: pod telefonem, mailem, formularzem kontaktowym i Skype w naszych standardowych godzinach pracy. Prowadzimy szkolenia online, zapewniamy wsparcie techniczne, realizujemy wszystkie zamówienia, a nas serwis naprawia urządzenia jak najszybciej to możliwe.

Ograniczyliśmy liczbę bezpośrednich spotkań z klientami, jednocześnie zachowując wszelkie środki bezpieczeństwa nasi Przedstawiciele Sprzedaży odwiedzają Klientów na budowach, a Pracownicy Hilti Stores i naszego Serwisu Centralnego wykonują niezmiennie swoją pracę na miejscu utrzymując zdolność do pomocy i wsparcia działań biznesowych Naszych Klientów w najlepszy możliwy sposób.

 

Środki bezpieczeństwa

Nasi pracownicy są wyposażeni w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie umożliwiające pracę z domu. Przygotowaliśmy nie tylko procedury umożliwiające pracę zdalną, ale udostępniliśmy szereg szkoleń on-line jak efektywnie pracować z domu.
Tym, którzy wykonują obowiązki w miejscu pracy zapewniamy środki ochronne najlepszej możliwej jakości. 

W Hilti Stores skróciliśmy godziny pracy, wprowadziliśmy jednoosobowe zmiany, zamontowaliśmy szyby ochronne chroniące naszych Doradców. Dodatkowo aby ograniczyć konieczność korzystania z transportu publicznego zapewniliśmy naszym pracownikom możliwość dojazdu do pracy taksówką, wynajętym autem lub (tam gdzie to możliwe) udostępniliśmy samochody służbowe.

Nasz zespół Centrum Napraw Serwisowych, który każdego dnia, pomimo utrudnionych warunków pracy związanych z pandemią, niezmiennie dostarcza naszym Klientom usługi najwyższej jakości. Wprowadziliśmy szereg procedur mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa naszego zespołu serwisowego w tym m.in.: pracę na 2 krótsze zmiany, zapewnienie odpowiedniej odległości między stacjami naprawczymi czy ograniczenia w swobodnym poruszaniu się po hali serwisowej.

 

Dodatkowe udogodnienia dla Klientów

Wierzymy, że zdecydowanie najbezpieczniejszy biznes, który dziś możemy realizować, to biznes #online. Jest to najbezpieczniejsza forma zakupów - bez wychodzenia z domu czy wizyty na budowie. Dzięki naszej stronie hilti.pl Klient ma dostęp do wszystkich produktów, danych technicznych, a także filmów demonstracyjnych przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
W celu ułatwienia procesu sprzedaży online, oferujemy naszym Partnerom Biznesowym dodatkowe udogodnienia:

  • Wprowadziliśmy darmową dostawę w ciągu 24 godzin bez względu na wagę, rozmiar i ilość zakupionych towarów.
  • Klienci mają opcję śledzenia zamówienia na każdym etapie transportu, a także posiadają dostęp do bieżącej historii zamówień i faktur.
  • W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, Klienci mają również możliwość rozmowy online na czacie z Pracownikami działu Obsługi Klienta.
  • Nasze siły sprzedaży oraz inżynierowie są nadal cały czas dostępni dla Partnerów biznesowych Hilti, pod telefonami, mailami i we wszystkich innych zdalnych formach kontaktu.

Wsparcie techniczne

Niezmiennie zapewniamy naszym Klientom doradztwo techniczne na najwyższym poziomie. Ponieważ trudniej spotkać się fizycznie, łączymy się cyfrowo.
Nasi inżynierowie zapewniają odpowiedź na każdą wiadomość w ciągu 3 godzin roboczych.

Zapytaj Inżyniera: WsparcieTechniczne.pl@hilti.com

Dodatkowo Inżynierowie z naszego Działu Technicznego stworzyli serię seminariów on-line, podczas których opowiadają o szerokiej gamie tematów, takich jak technika kotwienia, przejścia pożarowe czy projektowanie punktów stałych w instalacjach.

Razem możemy więcej

W obecnym czasie szczególnie dbamy o bezpieczeństwo swoje i swoich najbliższych, dlatego nasi pracownicy zaangażowali się w szycie maseczek. Hiltianie chwycili igły i nitki w dłonie i codziennie dostarczają solidną ilość własnoręcznie robionych maseczek swoim Koleżankom i Kolegom.

Czerwona drużyna- białej drużynie

W wielu placówkach medycznych w całym kraju personel medyczny potrzebuje odpowiedniego sprzętu oraz wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo. Potrzeb jest dużo, a dostawy artykułów podstawowej potrzeby są coraz większym wyzwaniem. Dlatego nie czekamy- działamy! Przekazaliśmy już środki ochrony do szpitala MSWiA przy ul.Wołoskiej w Warszawie oraz szpitalowi na Józefowie w Radomiu. Planujemy również podobne akcje i zbiórki w innych regionach kraju.
 

Po godzinach #zostanwdomu

Okres izolacji wymusza na nas pewne ograniczenia. Jak wszyscy wiemy łatwo nie jest ;) Każdy z nas, niemal codziennie, znajduje inny pomysł na to, aby odnaleźć się w tej nowej, trudnej sytuacji i złapać swój rytm. Część z Was wykorzystuje ten czas dbając o swój rozwój osobisty, naukę nowych umiejętności czy nabywanie wiedzy.

W tym szczególnym okresie czerpiemy garściami z naszej różnorodności - każdy z nas jest inny i wnosi wyjątkową wartość i umiejętności do naszego zespołu.  Nasi pracownicy stworzyli "plan zajęć", podczas których wspólnie ćwiczą, uprawiają jogę, medytują, rywalizują na Endomondo czy wyplatają papierową wiklinę.  Zespoły spotykają się on-line także po godzinach aby wzajemnie się wspierać i po prostu pobyć ze sobą.